reklama

Snehuliak má srdce z ľadu

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Okolo vidím, ako padá sneh, ako sa vločky navločku, že pribúda každou minútou. Spravím stopu, vidím ako pod ťarchou nohy sataví a prepadáva, idem do hlbšieho a hlbšieho snehu. Tam nájdem obrazanjela a kukám na to a rozmýšľam, či to spravil sám anjel alebočlovek,   idem ďalej, tam vidímsnehuliaka, ktorého stavajú deti. Myslím na tie chvíle, keď sme stavalisnehuliaka ale ako deti a teraz som si uvedomil, že snehuliak nemá srdce.Vlastne jeho srdce je z ľadu, idem ďalej a už je jar, vidím, ako satopí sneh, vidím, ako sú z časti deti nešťastné, že sa sneh topí, ale ajradosť je v nich skrytá, vidím ako sú rady, že sneh zmizne a budeleto. Idem späť po ceste a vidím snehuliaka, ako sa z neho strácasneh a vidím, ako z neho padajú slzy bolesti. Idem ďalej anjelzmizol, už prichádzam do cieľa a nachádzam tam teplé leto. Sadnem nalavičku a rozmýšľam nad tým, čo som vidiel. Stopy, tie som spravil ja, akodo tvojho srdca. Anjel, ten sa stratil s tebou. Ty si bol môj anjelzáchrany. Snehuliak, ten zmizol a nakoniec aj jeho srdce sa rozpustiloa teraz som sám ako strom po víchrici, ktorý stojí sám bez ostatných, takspadne, ako sa z neho stráca sneh a vidím ako z neho padajú slzy bolesti. Idemďalej, anjel zmizol už prichádzam do cieľa a nachádzam tam teplé leto. Sadnemna lavičku a rozmýšľam nad tým, čo som videl. Stopy tie som spravil ja ako dotvojho srdca. Anjel ten sa stratil s tebou, ty si bol môj anjel záchrany.Snehuliak ten zmizol a nakoniec aj jeho srdce sa rozpustilo a teraz som sám akostrom po víchrici, ktorý stojí sám bez ostatných tak spadne strom, lebo je sáma ja spadám sním.
Ako sa z neho stráca sneh a vidím ako z neho padajú slzy bolesti, idem ďalejanjel zmizol, už prichádzam do cieľa a nachádzam tam teplé leto, sadnem nalavičku a rozmýšľam nad tým, čo som videl. Stopy tie som spravil ja ako dotvojho srdca, anjel ten sa stratil s tebou, ty si bol môj anjel záchrany.Snehuliak ten zmizol a nakoniec aj jeho srdce sa rozpustilo a teraz som sám akostrom po víchrici, ktorý stojí sám bez ostatných, tak spadne strom, lebo je sáma ja padám sním
strom lebo je sám a ja spadám sním padám sním

Rudolf Drozda

Rudolf Drozda

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som kto som a možno raz to zmením, ale to je na mne Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu