reklama

Som späť

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Moje oči hladia pred a v kútiku hľadajú života lásku nedarí sa im to najdutí, tak plačú, kolena sa pokrčia a padajú na zemtlačia ako život. Hlava mi klesá dole ako cena života v tej chvíli sanájde dievča, čo mi pomôže, podvihne mi hlavu, utrie slzy, kukám na ňu,veď to je Panna Mária. Hľadím ďalej a vidím len svetlo, v tej chvíli mi povie: „vstaňzoberieš všetko zle a spáĺ to v ohni zla vhodím tam všetko.“ Potom sazobudím na posteli v nemocnici hľadím a nachádzam ťa tam mama pri mne stáťa plakať. Tvoje slzy padajú na mňa a tie mi dali život pozriem vedľa a ocotam leží na posteli, sme prepojení hadičkou, ktorou mi dáva vlastnú krv, v tejchvíli som znova ožil.

Rudolf Drozda

Rudolf Drozda

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som kto som a možno raz to zmením, ale to je na mne Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu