reklama

Pred tebou

Ja kľačím pred tebou a plačem pred tebou a bojím sa ťa opýtať jednu otázku tá znie: „Miluješ ma?“ odpoveď poznám „áno“ ďalšia otázka znie: „budeš mi verná?“ odpoveď prečítam v tvojich očiach a našiel som ju tam bola napísaná je to „nikdy“ a moja najhlbšia otázka: „Vezmeš si ma?“ ty mi povieš „áno“ plačem od radosti a šťastia, že som ťa stretol osud nás spojil

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Rudolf Drozda

Rudolf Drozda

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som kto som a možno raz to zmením, ale to je na mne Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu